Yeni Günlük Evlerimiz
Anasayfa » Taksim Günlük Kiralık Daire » Taksim Günlük Ev Kiralama

Taksim Günlük Ev Kiralama

Evet değerli müşterilerimiz, yeni yılda yenilenen yüzüyle Taksim Günlük kiralık şirketimiz hizmetinizdedir. 2017 yılına sizlere sunduğumuz hizmetlere ek olarak bir çok farklı hizmetle karşınızdayız. 2017 yılına özel birçok kampanyamız bulunmaktadır. Ayrıca 2017 yılına evlerimizi tamamen yenileyerek giriyoruz. Evlerimizi baştan aşağı değiştirip sizlerin daha rahat ve konforlu şekilde konaklayacağınız şekilde yeniden dizayn ediyoruz. Bazı müşterilerimiz istekleri üzerine ek hizmetler sunmaya başlıyoruz. Sizlerde bizim ailemize katılarak pahalı otel ve pansiyon köşelerinden kurtulun. Biz Taksim günlük kiralık daire şirketi olarak müşterilerimiz bir maddi kaynak olarak değil kendi ailemizden biri sayarak ona göre hizmet vermekteyiz. Bu sektörde uzun yıllardır sizlere hizmet vermekteyiz ve siz değerli müşterilerimizin güvenini kazanıp sizlerin sıkıntılarında yardımcı olmak için çabalamaktayız.

Taksim Günlük Kiralık Daire Firmamızda Uygun Fiyatlar!

Günlük kiralık ev fiyatları bakımından bölge bölge farklılık göstermektedir. Taksim de İstanbul’un en şirin semtlerinden birisi olduğu için fiyatlar bir hayli yüksektir. Fakat biz Bakırköy günlük kiralık daire hizmeti olarak bu konuda da sizlere yardımcı oluyoruz. Piyasanın en kaliteli hizmetini sunuyor ve karşılığında da en uygun fiyatları talep ediyoruz. Ayrıca yeni yılda bir çok kampanyamız da bulunacaktır. Evlerimizde kalacağınız gün sayısına göre sizlere özel indirimlerimiz de bulunmaktadır. Evlerimiz de günlük haftalık ya da aylık kalma sürelerine göre %20’ye varan indirim kolaylığı sağlıyoruz.

Taksim günlük kiralık ev şirketimiz sizlere en kaliteli hizmeti sunmak için her yıl sunduğu hizmetleri katlayarak sizleri daha memnun edebilmek için çabalamaktadır. Evlerimiz merkezi yerlerde olup sizlerin ihtiyaçlarını karşılayacak şekildedir. Kişinin isteğine göre farklı büyüklükte evlerimiz bulunmaktadır. Bazı müşterilerimiz özel gün ve geceleri için küçük ve şirin bir istemektedirler. Bizlerde bu durumda 1+0 ya da 1+1 evlerimizi hizmetinize sunuyoruz. Ama bazı müşterilerimiz aileleriyle birlikte kalmak ve ev rahatlığı aramaktadırlar. O yüzden bu müşterilerimize de 2+1 ya da 3+1 evlerimizi sunmaktayız.